Gyakran ismételt kérdések
Rendelés menete
- A terméket tegye a kosárba a “Kosárba helyezem” gombbal.
- Lehetősége van tovább vásárolni, vagy a “Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva folytatni a rendelést.
- “Tovább” gombbal következik az az oldal, ahol be lehet jelentkezni, ha már korábban megtörtént a regisztráció. A regisztrációt itt is el lehet végezni, de regisztráció nélkül is rendelhet.
- Következő oldalon személyes adatokat szükséges megadni, ill. ki kell választani, hogy “Privát vagy céges” vásárlóként kíván rendelni. Kérjük, ügyeljen a pontosságra! Csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!
- Az átvételi lehetőségek között lehet megjelölni, hogy Csomagpont szolgáltatást vagy GLS kiszállítást szeretne.
- Amennyiben a számlázási cím eltér a kiszállítási címtől a következő pontban szükséges jelölni.
- Fizetési mód választása: bankkártya/hitelkártya, banki utalás, áruhitel, PayPal
- Végül az ÁFSZ és az Adatvédelmi nyilatkozat elfogadása után a “Vásárlás” gombra kattintva zárja a megrendelést.
Regisztráció nélkül is tudok rendelni?
Igen, ennek kiválasztására a termékek kosárba helyezését követően a pénztárból továbblépve lesz lehetősége.
A webáruházban mivel tudok fizetni?
Bank/hitelkártya
Előre utalás
PayPal
Áruházi hitel (pénzügyi partnerünk az OTP BANK NYRT.)Hogy tudom beváltani a kupont?
Az online rendelési folyamat során, a termék kosárba helyezését követően, a fizetési mód kiválasztásánál adható meg a “Kuponkód” mezőben. A kedvezmény levonásra kerül az összegből.
Mikor kapom meg a rendelésemet?
Megrendelést követően, a rendelés rögzítésekor küldött e-mail-es visszaigazolásban visszakereshető a várható szállítási idő.
Amint a rendelést összekészítettük és átadtuk logisztikai partnerünknek, rendszerünk egy újabb elektronikus értesítést küld a rendelés során megadott e-mail címre.
Az értesítésben szereplő csomagazonosító és beágyazott link segítségével az átadást követő munkanap reggelétől már Ön is nyomon tudja követni a csomag útját.
Felhívjuk figyelmét, hogy a visszaigazoló e-mailben megadott szállítási információnál pontosabb időponttal nem tudunk szolgálni!
Milyen szállítási módok közül tudok választani?
A termékek kiszállítását logisztikai partnereink a hét minden munkanapján végzik. Amennyiben a megrendelt termék készleten van, szállító partnerünk a rendelést követő akár 1-5 munkanapon belül kézbesíti azt.
Mikor kapom meg a számlát a rendelésemről?
Webáruházunk minden esetben elektronikus számlát állít ki. A számla a megrendelés kifizetésekor elektronikus formában érkezik a rendelésében megadott e-mail címre.
A kupon kedvezmény egyszer használható?
Nem, akár többször is. Visszavonásig érvényes. Felhasználhatja családtagja a szomszédja, de még akár az anyósa is.
Vásárlás részletfizetéssel
Válassza ki az önnek tetsző készülékeket, tartozékokat, tegye a kosarâba. (A részletfizetés legfeljebb 500.000.-Ft összegig vehető igénybe.)Ha befejezte a választást, a pénztárhoz gombbal léphet tovább. Az adatok kitöltése után, jelelölje meg fizetési opcióként az OTP áruhitel lehetőséget. A rendszer ezután átirányítja önt az OTP oldalára, ahol a sikeres hitelbírálat után jóváhagyják a vâsárlást. Ön a kiválasztott termékeket, szolgáltatásokat nulla forint befizetéssel érheti el a törlesztőrészleteket pedig, kamatmentesen, tíz hónapon keresztül, egyenlő részletekben fizetheti ki.Ki fogja beszerelni, beüzemelni a gépet?
A beüzemelési útmutató alapján egy ügyes kezű személy is elboldogul a feladattal, de egy vízvezeték szerelőnek rutin feladat. Igény esetén képzett szakembereinkkel is vállaljuk a beszerelést.
Felhívjuk figyelmét, hogy a garancia csak a szakszerviz által telepített gépekre vonatkozik.Nem fog a pultom tönkremenni?
Az Aqua Faucet típusnál a gépház a pult alatt kerül elhelyezésre, a csapot a mosogató tálcánál kell bekötni úgy, mint egy hagyományosat.
Co2 palackot nekem kell beszerezni?
Igen. A készülék a minden nagyáruházban kapható és cserélhető Sodastream palackkal is működik. Aki nagyobb egységet is el tud helyezni az otthonában, bérelhet a Linde ill. Messer cégektől.
A forró víz hőmérséklete szabályozható?
Nem. A forró víz 80-85°C
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Sérült/hibás termék miatt 14 napos elállás keretében más készüléket szeretnék. Ez megoldható?
Természetesen lehet választani másik készüléket. Olcsóbb készülék esetén visszajuttatjuk a különbözetet, drágább készüléknél a különbözetet szükséges számunkra fizetni. További információkért ügyfélszolgálatunkkal szükséges felvenni a kapcsolatot.
Hová tudom bevinni a hibás készüléket?
A rögzített bekötésű vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket az üzemeltetés helyén is meg lehet javítani. Ez esetben a javítási igénnyel közvetlenül az ügyfélszolgálathoz szükséges fordulni. Kiszállási díj fizetendő. Lehetőség van a hibás terméket egy Budapesti címen is leadni. A pontos címről az ügyfélszolgálat ad tájékoztatást.
Beépíthető készülékre is vonatkozik az elállási jog?
A beépítést követően már nem vonatkozik az elállási jog.
A macska ihat a vizéből?
Igen. Egészséges, a klórtól és egyéb szennyező anyagoktól megszűrt kiváló minőségű ivóvíz. Egyenesen ajánlott, hogy háziállatainak is ezt biztosítsa. Csak a hőmérsékletére vigyázzon, nehogy megfájduljon a torka vagy leforrázza!
Fröccsöt ihatok a gépből?
Közvetlenül a gépből nem, de szóda gépeinkkel kiváló minőségű fröccsöt keverhet. Ennek menete: töltsön a poharába tetszőleges mennyiségű és minőségű bort és az automatából engedje fel szódával!
Egészségére!
Nem, sört nem gyárthat vele.