GYIK

GYIK

Gyakran ismételt kérdések

  • Rendelés menete

    1. A terméket tegye a kosárba a “Kosárba helyezem” gombbal.
    2. Lehetősége van tovább vásárolni, vagy a “Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva folytatni a rendelést.
    3. “Tovább” gombbal következik az az oldal, ahol be lehet jelentkezni, ha már korábban megtörtént a regisztráció. A regisztrációt itt is el lehet végezni, de regisztráció nélkül is rendelhet.
    4. Következő oldalon személyes adatokat szükséges megadni, ill. ki kell választani, hogy “Privát vagy céges” vásárlóként kíván rendelni. Kérjük, ügyeljen a pontosságra! Csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!
    5. Az átvételi lehetőségek között lehet megjelölni, hogy Csomagpont szolgáltatást vagy GLS kiszállítást szeretne.
    6. Amennyiben a számlázási cím eltér a kiszállítási címtől a következő pontban szükséges jelölni.
    7. Fizetési mód választása: bankkártya/hitelkártya, banki utalás, áruhitel, PayPal
    8. Végül az ÁFSZ és az Adatvédelmi nyilatkozat elfogadása után a “Vásárlás” gombra kattintva zárja a megrendelést.
  • Regisztráció nélkül is tudok rendelni?

    Igen, ennek kiválasztására a termékek kosárba helyezését követően a pénztárból továbblépve lesz lehetősége.

  • A webáruházban mivel tudok fizetni?

    Bank/hitelkártya
    Előre utalás
    PayPal
    Áruházi hitel (pénzügyi partnerünk az OTP BANK NYRT.)

  • Hogy tudom beváltani a kupont?

    Az online rendelési folyamat során, a termék kosárba helyezését követően, a fizetési mód kiválasztásánál adható meg a “Kuponkód” mezőben. A kedvezmény levonásra kerül az összegből.

  • Mikor kapom meg a rendelésemet?

    Megrendelést követően, a rendelés rögzítésekor küldött e-mail-es visszaigazolásban visszakereshető a várható szállítási idő.

    Amint a rendelést összekészítettük és átadtuk logisztikai partnerünknek, rendszerünk egy újabb elektronikus értesítést küld a rendelés során megadott e-mail címre.

    Az értesítésben szereplő csomagazonosító és beágyazott link segítségével az átadást követő munkanap reggelétől már Ön is nyomon tudja követni a csomag útját.

    Felhívjuk figyelmét, hogy a visszaigazoló e-mailben megadott szállítási információnál pontosabb időponttal nem tudunk szolgálni!

  • Milyen szállítási módok közül tudok választani?

    A termékek kiszállítását logisztikai partnereink a hét minden munkanapján végzik. Amennyiben a megrendelt termék készleten van, szállító partnerünk a rendelést követő akár 1-5 munkanapon belül kézbesíti azt.

  • Mikor kapom meg a számlát a rendelésemről?

    Webáruházunk minden esetben elektronikus számlát állít ki. A számla a megrendelés kifizetésekor elektronikus formában érkezik a rendelésében megadott e-mail címre.

  • A kupon kedvezmény egyszer használható?

    Nem, akár többször is. Visszavonásig érvényes. Felhasználhatja családtagja a szomszédja, de még akár az anyósa is.

  • Ki fogja beszerelni, beüzemelni a gépet?

    A beüzemelési útmutató alapján egy ügyes kezű személy is elboldogul a feladattal, de egy vízvezeték szerelőnek rutin feladat. Igény esetén képzett szakembereinkkel is vállaljuk a beszerelést.

  • Nem fog a pultom tönkremenni?

    Az Aqua Faucet típusnál a gépház a pult alatt kerül elhelyezésre, a csapot a mosogató tálcánál kell bekötni úgy, mint egy hagyományosat.

  • Co2 palackot nekem kell beszerezni?

    Igen. A készülék a minden nagyáruházban kapható és cserélhető Sodastream palackkal is működik. Aki nagyobb egységet is el tud helyezni az otthonában, bérelhet a Linde ill. Messer cégektől.

  • A forró víz hőmérséklete szabályozható?

    Nem. A forró víz 80-85°C

  • Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

    A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

  • Sérült/hibás termék miatt 14 napos elállás keretében más készüléket szeretnék. Ez megoldható?

    Természetesen lehet választani másik készüléket. Olcsóbb készülék esetén visszajuttatjuk a különbözetet, drágább készüléknél a különbözetet szükséges számunkra fizetni. További információkért ügyfélszolgálatunkkal szükséges felvenni a kapcsolatot.

  • Hová tudom bevinni a hibás készüléket?

    A rögzített bekötésű vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket az üzemeltetés helyén is meg lehet javítani. Ez esetben a javítási igénnyel közvetlenül az ügyfélszolgálathoz szükséges fordulni. Kiszállási díj fizetendő. Lehetőség van a hibás terméket egy Budapesti címen is leadni. A pontos címről az ügyfélszolgálat ad tájékoztatást.

  • Beépíthető készülékre is vonatkozik az elállási jog?

    A beépítést követően már nem vonatkozik az elállási jog.

  • A macska ihat a vizéből?

    Igen. Egészséges, a klórtól és egyéb szennyező anyagoktól megszűrt kiváló minőségű ivóvíz. Egyenesen ajánlott, hogy háziállatainak is ezt biztosítsa. Csak a hőmérsékletére vigyázzon, nehogy megfájduljon a torka vagy leforrázza!

  • Fröccsöt ihatok a gépből?

    Közvetlenül a gépből nem, de szóda gépeinkkel kiváló minőségű fröccsöt keverhet. Ennek menete: töltsön a poharába tetszőleges mennyiségű és minőségű bort és az automatából engedje fel szódával!

    Egészségére!

    Nem, sört nem gyárthat vele.

Van még kérdése?

Amenyiben igen, kérjük forduljon az ügyfélszolgálatunkhoz.